On eCommerce, machines can be assigned to Groups. Thanks to these Groups, it becomes easy for fixed groups of machines,...
READ MORE
Support Center
Articles: All Categories
Group function on Machines
Guest function management
Among other things, eCommerce can be used to order toner, submit a service request and query the status of a...
READ MORE
Registration in eCommerce
Does your eCommerce already have a user administrator?
Using the Konica Minolta customer portal makes working with your Konica Minolta systems...
READ MORE
Viewing machine's toner level
The toner level in a machine can be consulted via eCommerce when the machine is connected to the OPS service.
1....
READ MORE
FAQ: All Categories
Als ik inlog op eCommerce dan zijn de machines die ik eerder wel zag nu verdwenen. Hoe kan dit?
eCommerce beschikt over een Gebruikersbeheer functie. Via deze functie is het mogelijk om voor gebruikers van het eCommerce portaal machines wel en niet zichtbaar te maken voor bepaalde gebruikers. Wanneer u een bepaalde machine niet zichtbaar heeft, dan kan het zijn dat de eCommerce beheerder in uw organisatie via de Gebruikersbeheer functie een machine voor u niet zichtbaar heeft gemaakt. Raadpleeg in dat geval de eCommerce beheerder in uw organisatie. Bent u zelf de eCommerce beheerder maar kunt u een bepaalde machine niet vinden dan kunt u contact opnemen met Konica Minolta via 020 658 4141 of via info@konicaminolta.nl.