2024-04-03-14_59_06-Login-screen-NL-png-aspx-(544×456).png
Registreren op eCommerce


Heeft uw eCommerce al een gebruikersbeheerder?
Het gebruiken van het Konica Minolta klantportaal maakt het werken met uw Konica Minolta systemen en oplossingen gemakkelijker. Daarom vinden wij het belangrijk dat het toegang krijgen tot eCommerce makkelijk en eenvoudig is.
Wij bieden medewerkers in uw organisatie de mogelijkheid zichzelf aan te melden via de “registratie” link op de login pagina. Het moeten beschikken over het klantnummer bij Konica Minolta is hierbij een vereiste en maakt de toegang veilig.
Om de toegang tot uw gegevens nog beter te beschermen hebben we nieuwe functionaliteit aan de toegangsbeveiliging toegevoegd.

Beheer en gebruik – precies zoals u het wilt!
Een eCommerce gebruikersbeheerder heeft altijd overzicht van alle gebruikers die uw systemen beheren in ons online portaal. Alle machtigingen en toewijzingen kunnen eenvoudig worden gewijzigd wanneer u maar wilt.

Een gebruikersbeheerder beschikt over deze functies:
  • Nieuwe gebruikers zelf toevoegen en verwijderen.
  • De rechten instellen van wat een gebruiker op het portaal kan zien (bv wel of niet facturen inzien).
  • Instellen dat bepaalde gebruikers alleen bepaalde machines mogen zien.
Ook kan de gebruikersbeheerder ervoor kiezen om de mogelijkheid van zelf-registratie te beperken of zelfs uit te zetten.



Toegang tot eCommerce wordt beter controleerbaar
Vandaag hebben wij nieuwe functionaliteit toegevoegd aan de gebruikersbeheerder. Wanneer een nieuwe gebruiker zich aanmeldt op eCommerce met behulp van uw klantnummer bij Konica Minolta, dan zal deze aanvraag eerst worden aangeboden bij uw gebruikersbeheerder(s).

Uw eCommerce gebruikersbeheerder kan de aanvraag beoordelen en direct de juiste rechten aan deze nieuwe gebruiker toekennen.

Zo heeft u goed zicht op wie toegang hebben tot uw gegevens op eCommerce en kan het gebruik op maat worden gemaakt voor iedereen in uw organisatie.